ضد آفتاب آرتیکوبلنک

  • پک کامل حاوی ۵ ساشه ۱۰ میل
  • SPF 50+
  • PA++++

قابل تهیه به صورت پک کامل (۵ تایی) و ساشه‌ای (تکی)

80,000 تومان385,000 تومان

ارسال رایگان

ارسال رایگان همه سفارشات

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت کالا

گارانتی اصالت

توضیحات محصول

پک ضد آفتاب آرتیکوبلنک حاوی ۵ ساشه ۱۰ میل ضد آفتاب با اس پی اف ۵۰ و استاندارد PA++++ است. این محصول ساخت کره جنوبی است و یک ضد آفتاب Broad Spectrum است. به این معنی که توانایی محافظت از پوست شما در برابر تمام طیف‌های مضر آفتاب را داراست.

استفاده از کرم ضد آفتاب به چند دلیل مهم است:

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV):

لایه اوزون در حال تخریب است و بدن شما نیاز به محافظت در برابر اشعه های مضر دارد. ضد آفتاب از طریق ترکیبی از ذرات فیزیکی و شیمیایی اشعه ماوراء بنفش را مسدود و جذب می کند.

از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند:

آفتاب سوختگی می تواند منجر به لایه برداری، قرمزی و کهیر شود. قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید بدون محافظت می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد.

خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد:

استفاده منظم از ضد آفتاب می تواند به طور قابل توجهی در پیشگیری از انواع مختلف سرطان پوست، از جمله ملانوم، که خطرناک ترین شکل و بالقوه کشنده است، کمک کند.

از پیری زودرس جلوگیری می کند:

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش می تواند روند پیری پوست شما را تسریع کند و منجر به چین و چروک های اولیه، خطوط ریز و ظاهری چرمی شود. استفاده از کرم ضد آفتاب به محافظت در برابر این اثرات کمک می کند.

تقویت سلامت پوست:

پروتئین های ضروری پوست مانند کلاژن، کراتین و الاستین توسط کرم ضد آفتاب محافظت می شوند. این پروتئین ها به داشتن پوستی صاف و سالم کمک می کنند.

به طور کلی، کرم ضد آفتاب یک محصول ضروری برای حفظ سلامت پوست هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید، چه در طول فعالیت های روزانه و چه در دوره های طولانی در خارج از منزل است.

اطلاعات محصول

دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضد آفتاب آرتیکوبلنک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *