کوکتل مزوتراپی عصاره های طبیعی BSK15 بایواسکین

تماس بگیرید

ناموجود

ارسال رایگان

ارسال رایگان همه سفارشات

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت کالا

گارانتی اصالت

توضیحات محصول

محلول کاهنده سلولیت BSK15 بایواسکین عصاره های گیاهی شامل گیاه دم اسبی، شاه بلوط، شاه بلوط هندی، یونجه زرد، کنگر فرنگی و پیچک لیپولیز را تحریک می کنند.

این محلول کاهنده طبیعی حاوی طیف وسیعی از عصاره های گیاهی با خواص ضد- سلولیت است که از طریق زهکشی فضای درون سلولی و تسریع لیپولیز عمل می کند.

گیاهان دم اسبی، شاه بلوط هندی و یونجه زرد فواید بسیاری برای تحریک لیپولیز (آزادسازی چربی از سلولها) دارند، تخلیه لنفاوی را بهبود می بخشند، از مویرگ ها و عروق خونی محافظت می کنند و با تسریع تولید کلاژن اثر سفت کننده در پوست دارند. آنها به کاهش شکنندگی مویرگ ها کمک می کنند و بنابراین، به جلوگیری از نشت مایعات به داخل فضای اطراف بافت ها کمک می کنند که می تواند موجب ورم شود.

کنگر فرنگی یک اثر پاکسازی ارائه می دهد و سیستم تخلیه لنفاوی را تحریک می کند. پیچک نیز خاصیت سمیت زدایی دارد.

برای نفوذ به پوست با استفاده از روشهای مختلف طراحی شده است.

استعمال موضعی بوسیله مالش مختصر. استعمال موضعی در طی ماساژ.

مزوتراپی واقعی: برای مثال، یونتوفورز، الکتروپوریشن، سونوگرافی و غیره.

درمان القاء کلاژن (CIT): مانند نیدلینگ پوست، درماپن و غیره.

اثرات

  • این محلول کاهنده طبیعی حاوی طیف وسیعی از عصاره های گیاهی با خواص ضد- سلولیت است که از طریق زهکشی فضای درون سلولی و تسریع لیپولیز عمل می کند. گیاهان دم اسبی، شاه بلوط هندی و یونجه زرد فواید بسیاری برای تحریک لیپولیز (آزادسازی چربی از سلولها) دارند، تخلیه لنفاوی را بهبود می بخشند، از مویرگ ها و عروق خونی محافظت می کنند و با تسریع تولید کلاژن اثر سفت کنندگی در پوست دارند. آنها به کاهش شکنندگی مویرگ ها کمک می کنند و بنابراین، به جلوگیری از نشت مایعات به داخل فضای اطراف بافت ها کمک می کنند که می تواند موجب ورم شود.
  • کنگر فرنگی یک اثر پاکسازی ارائه می دهد و سیستم تخلیه لنفاوی را تحریک می کند. پیچک نیز خاصیت سمیت زدایی دارد.
  • برای نفوذ به پوست با استفاده از روشهای مختلف طراحی شده است.
  • استعمال موضعی بوسیله مالش مختصر. استعمال موضعی در طی ماساژ. مزوتراپی واقعی: برای مثال، یونتوفورز، الکتروپوریشن، سونوگرافی و غیره. درمان القاء کلاژن (CIT): مانند نیدلینگ پوست، درماپن و غیره.

ترکیبات

  • گیاه دم اسبی، شاه بلوط، شاه بلوط هندی، یونجه زرد، کنگر فرنگی و پیچک. آنها فواید بسیاری برای تحریک لیپولیز (آزادسازی چربی از سلولها) دارند، تخلیه لنفاوی را بهبود می بخشند، از مویرگ ها و عروق خونی محافظت می کنند و با تسریع تولید کلاژن اثر سفت کنندگی در پوست دارند. آنها به کاهش شکنندگی مویرگ ها کمک می کنند و بنابراین، به جلوگیری از نشت مایعات به داخل فضای اطراف بافت ها کمک می کنند که می تواند موجب ورم شود.
  • عصاره کنگر فرنگی که به عنوان Cynara Scolymus نیز شناخته می شود یک اثر پاکسازی ارائه می دهد و سیستم تخلیه لنفاوی را تحریک می کند.
  • پیچک نیز از طریق عمل به عنوان گشادکننده عروق محیطی ظرفیت سمیت زدایی دارد، همچنین اثر ضد- ورم و تخلیه محصولات لیپولیز را نشان می دهد.
  • عصاره چای سبز خواص ضد- میکروبی، تسکین دهنده، آنتی اکسیدان و منقبض کننده دارد.

کاربرد

  • این محلول کاهنده طبیعی حاوی طیفی از عصاره های گیاهی با خواص ضد- سلولیت است که از طریق زهکشی فضای درون سلولی و تسریع لیپولیز عمل می کنند. گیاهان دم اسبی، شاه بلوط هندی و یونجه زرد فواید بسیاری برای تحریک لیپولیز (آزادسازی چربی از سلولها) دارند، تخلیه لنفاوی را بهبود می بخشند، از مویرگ ها و عروق خونی محافظت می کنند و با تسریع تولید کلاژن اثر سفت کنندگی در پوست دارند. آنها به کاهش شکنندگی مویرگ ها کمک می کنند و بنابراین، به جلوگیری از نشت مایعات به داخل فضای اطراف بافت ها کمک می کنند که می تواند موجب ورم شود.
  • کنگر فرنگی یک اثر پاکسازی ارائه می دهد و سیستم تخلیه لنفاوی را تحریک می کند. پیچک نیز خاصیت سمیت زدایی دارد.
  • برای نفوذ به پوست با استفاده از روشهای مختلف طراحی شده است.
  • استعمال موضعی بوسیله مالش مختصر. استعمال موضعی در طی ماساژ. مزوتراپی واقعی: برای مثال، یونتوفورز، الکتروپوریشن، سونوگرافی و غیره. درمان القاء کلاژن (CIT): مانند نیدلینگ پوست، درماپن و غیره.

پروتکل

  • با استفاده از تکنیک درمانی ترانس درمال که توسط یک متخصص انجام می شود، 10-5 میلی لیتر از این محلول استعمال می شود. یک جلسه درمانی در هفته و در کل 8-5 جلسه در نظر گرفته می‌شود. در صورت نیاز دوره درمانی تکرار می شود و در دوره های پیگیری ادامه می یابد.
  • اغلب با مواد فعال نظیر L- کارنیتین، سیلانول، عصاره یونجه زرد و روتین یا کافئین ترکیب می‌شود.

نواحی مورد استعمال

شکم، باسن و ران ها.

اطلاعات محصول

دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوکتل مزوتراپی عصاره های طبیعی BSK15 بایواسکین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *