دستگاه لاغری کویتیشن ۴ هندپیس

120,000,000 تومان

ارسال رایگان

ارسال رایگان همه سفارشات

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت کالا

گارانتی اصالت

توضیحات محصول

عملکرد اصلی

1. لیپولیز قدرتمند:

حذف چربی استفاده از امواج صوتی قوی که فرکانس شلیک سر صوتی قوی از امواج صوتی 40000HZ به بدن انسان جمع آوری می کند می تواند باعث شود سلول های چربی بدن تأثیر زیادی بپذیرند و اصطکاک بین حرکت سلول های چربی می تواند به طور موثر کالری مصرف کند و منجر به لیپولیز چربی ها شود. به طوری که سلول های چربی کوچک می شوند، از سوی دیگر هنگامی که امواج صوتی اعمال می‌شوند، سلول ها می ترکند، سلول های چربی کاهش می یابد.

2. حل کردن چربی:

تخلیه لنفاوی، سفت شدن پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست با پیشرفته ترین فناوری RF و انرژی RF در یک واحد، می توانید چربی بدن را به طور عمیق هدایت کنید، با برتری خروجی RF هدفمند، به طوری که سلول های چربی در حالت فعال سریع، گرمای اصطکاک بدن گرما، دمای موضعی افزایش، از طریق غدد عرق، گردش خون روده کبدی و لنفاوی چربی اضافی بدن و سموم دفع شده، به منظور دستیابی به اثر حل کردن چربی.

3. بهبود بافت پوست پرتقالی:

شکل لاغری موج بیولوژیکی تولید شده توسط الکترود این ابزار، نقاط تیز متناظر بدن را تحریک می کند و با استفاده از فرکانس ها و پالس های مختلف، بدن چربی را تحت تأثیر الکترون های فیزیکی مختلف به طور موثر تحریک می کند تا دوباره بدن را تمرین دهد و در نتیجه گرما را دوباره مصرف کند تا به کارایی بدن پلاستیکی دست یابد.

4. معرفی فن آوری سلامت مغناطیس درمانی:

فعال سازی مغناطیسی سلول ها با انرژی، ترویج گردش خون. حذف فریدیکال ها در رگ های خونی، ویسکوزیته خون، کاهش فشار خون؛ آرام بخش، ضد التهاب، ضد درد، تورم؛ بهبود ایمنی؛ اثر ضد پیری

5. تعادل pH و جوانسازی

با توجه به تعادل اسید و باز، تئوری خنثی سازی اسید و باز، مقدار زیادی از مواد اسیدی در قسمت های بیمار بدن انسان جمع می شود و مواد اسیدی همان مواد زائدی هستند که ما به آن ها نمی گوییم. توسط بدن انسان متابولیزه می شود. ابزار حکاکی 3Dstereo از نور، الکتریسیته و مغناطیس، عملکرد مادون قرمز، برای شرایط بهداشتی مدرن، تسکین دهنده، فیزیوتراپی، زیبایی و سایر عملکردها استفاده می کند. از طریق مکش خلاء، مادون قرمز دور، مغناطیسی درمانی و اپتوالکترونیک، کانال های لنفاوی صاف برای سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن، گردش خون، سرعت بخشیدن به متابولیسم توکسین و جذب مواد مغذی، تسکین درد، مراقبت های بهداشتی، که نقش تصحیح اسید اسید پر را ایفا می کند.

چهار ویژگی های لوازم جانبی و دستورالعمل های عملیاتی

1. سر آکوستیک متمرکز با شدت بالا

هدف گیری قوی چربی، حذف چربی، استفاده از فرکانس تزریق صوتی قوی متمرکز با امواج صوتی قوی 40000 هرتز، سلول های چربی ارتعاشی با سرعت بالا، تأثیر قوی بر سلول های چربی، به طوری که غشای سلول چربی به سمت داخل منفجر می شود، تری گلیسیرید تجزیه می شود به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد، که منجر به تجزیه سلول های چربی، به طوری که برای دستیابی به اثر کاهش وزن بدن. روی سونوگرافی فقط برای بافت چربی و چربی تمرکز کنید، بدن در سایر اندام ها و بافت ها کار نمی کند، هیچ آسیبی به بدن وارد نمی کند.

توصیه های عملیاتی

① چربی سر به طور عمده برای کاهش وزن اقلام پلاستیکی، به خصوص چربی نسوز استفاده می شود، می تواند نقش سر چربی، بخشی از زمان عملیاتی پیشنهادی 10-25 دقیقه، با توجه به وضعیت واقعی مشتریان برای تنظیم گسترش دهد.

② قبل از استفاده از پروب، توصیه می شود که ناحیه مورد نیاز را به صورت دستی و راحت به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا به بدن مشتری اجازه دهید فرآیند تطبیقی داشته باشد تا حداکثر راحتی را به دست آورد.

③ برای کاهش وزن پروژه شکل دهی، با اسانس های کاهش وزن متناظر / کرم چربی سوز / آدامس لاغری و سایر محصولات چربی برای دستیابی به بهترین نتایج با هم کار کنند

④ تنظیم پارامتر: زمان – ساعت کار، با توجه به وضعیت واقعی مشتریان تنظیم شود شدت حفره–شدت اولتراسونیک، محدوده قابل تنظیم 0-15. حالت حفره–در حالت آکوستیک، نور آبی پروب با تغییر حالت تغییر می کند. 5 دکمه شروع–شروع-دکمه مکث–مکث–بازگشت به صفحه اصلی.

2. برس انرژی درمانی مغناطیسی DDS

برس فیزیوتراپی مغناطیسی DDS با استفاده از انرژی مغناطیسی برای گرم کردن، پاک کردن مریدین‌های بدن، ترویج زهکشی لنفاوی، ترویج گردش خون، جریان خون. انرژی مادون قرمز برای تحریک سلول های بدن برای تحریک چی، پاک کردن مریدین ها، دستیابی به “قاعده کلی دردناک نیست”، قدرت و خون، از بین بردن سموم، تنظیم یین و یانگ، پاکسازی سریع بدن از لنفاوی و مریدین ها استفاده می شود. برس فیزیوتراپی می تواند بر روی تمام قسمت های بدن عمل کند و می تواند به اثر تسکین دهنده سم زدایی خوبی دست یابد، می تواند به طور موثر انواع اختلالات درد را بهبود بخشد: کمردرد، شانه یخ زده، کمر و ضعف پا.

توصیه های عملیاتی

① برس فیزیوتراپی نقش اصلی در پروژه سم زدایی لایروبی نصف النهار، زمان عمل توصیه شده asite 15-30 دقیقه است، با توجه به وضعیت واقعی مشتری (ایستایی و فیزیکی متفاوت) برای تنظیم. پس از عمل سر چربی، می توان برای پاک کردن برس فیزیوتراپی برای دفع سموم، سرعت بخشیدن به متابولیسم، رژیم کاهش وزن در همان زمان استفاده کرد، می تواند به یک اثر چند برابری دست یابد.

② قبل از استفاده از عملیات پروب، توصیه می شود به صورت دستی نیاز به کار کردن محل را برای 5-10 دقیقه ماساژ سوراخ باز باز کنید، به طوری که بدن مشتری یک فرآیند سازگاری داشته باشد تا به راحت ترین حالت دست یابد. در صورت انجام پروژه های کاهش وزن، مستقیماً بعد از fathead می توانید به طور مستقیم عملیات برس سلامت را ادامه دهید.

③ انجام پروژه های سلامت فیزیکی، با عملکرد مربوطه کاندو روغن سلامت. پروژه شکل دهی وزن توزین، با اسانس های کاهش وزن متناظر / کرم چربی سوز / آدامس لاغری و سایر محصولات چربی را می توان با هم کار کرد.

④ تنظیم پارامتر: 6 زمان – ساعت کاری، با توجه به وضعیت واقعی مشتریان قابل تنظیم است. شدت بایو – شدت جریان میکرو، محدوده قابل تنظیم 0-15. حالت BIO – حالت صوتی، نور آبی کاوشگر تغییر می کند.

شدت گرما

توصیه می شود ابتدا به 15 منتقل شود، 2 تا 3 دقیقه پیش از درمان گرم شود و سپس با توجه به وضعیت کلاینت تنظیم شود. شروع-دکمه شروع。 مکث-دکمه مکث。-به صفحه اصلی。 RF فشار منفی ردیف اسید سر اسید از طریق ترکیبی از خلاء و نوری ، کانال های لنفاوی صاف tospeedupthe متابولیسم بدن ، گردش خون ، سرعت بخشیدن به متابولیسم و مواد مغذی سموم. جذب، تسکین درد، مراقبت های بهداشتی، که اهداف اصلاح اسید را بازی می کند. با فرکانس بالا بدن چربی عمیق می تواند مستقیم باشد، به طوری که سلول های چربی در حالت فعال سریع، گرمای اصطکاک بدن سلولی، دمای موضعی، از طریق غدد عرق، با مکش خلاء، ماساژ از طریق فشار منفی، چربی ضخیم انفجار مستقیم، اثر آشکار است.

توصیه‌های عملیاتی

1 تخلیه اسید:

عمدتاً پروژه‌های اسیدی و پلاستیکی، بخشی از زمان کارکرد توصیه‌شده 15-30 دقیقه، با توجه به وضعیت واقعی مشتری (ایستایی و متفاوت فیزیکی) برای تنظیم. قبل از استفاده از عمل پروب، توصیه می شود در مورد نیاز به کار کردن محل به مدت 5-10 دقیقه از ماساژ سوراخ باز استفاده کنید تا بدن مشتری یک فرآیند سازگاری داشته باشد تا به راحت ترین حالت دست یابد. اگر پروژه کاهش وزن را انجام می دهید، می توانید مستقیماً پس از عملیات پروب دیگر به عملیات ادامه دهید. انجام پروژه کاهش وزن، با اسانس های کاهش وزن مربوطه / کرم چربی / قرص های رژیمی و سایر محصولات چربی را می توان با هم کار کرد. آیتم های صورت، با عملکرد سفت یا مربوطه محصول می تواند باشد.

تنظیم پارامتر: زمان – ساعت کار، با توجه به وضعیت واقعی مشتریان قابل تنظیم است. شدت خلاء – فشار منفی، محدوده قابل تنظیم 0-5، همچنین می تواند مستقیماً در تنظیم کننده فشار تنظیم شود. حالت خلاء – جذب فشار منفی حالت، حالت D/E حالت مکش بوده است، نسبت مکش و دشارژ حالت A/B/C متفاوت است. شدت RF–شدت RF، با توجه به وضعیت واقعی قابل تنظیم است، نباید ناگهان خیلی زیاد تنظیم شود. شروع – شروع دکمه بالا. مکث – دکمه مکث. – بازگشت به صفحه اصلی.

4. سر ماساژ مغناطیسی

سر ماساژ ارتعاشی با میدان مغناطیسی باعث ایجاد میدان مغناطیسی، لرزش و گرما در محل کار می شود. سرگیجه، سردرد، خستگی، بی خوابی، درد کمر و گردن و سایر علائم به طور قابل توجهی اثر بهبود یافته و تسکین دهنده دارند. پالس مغناطیسی را می توان به طور دقیق در زیر اپیدرم و درم، حتی بافت چربی زیر جلدی گرم کرد. که منجر به انقباض فوری بافت و بازسازی طولانی مدت کلاژن، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، برای رسیدن به اثر رژیم زیبایی می شود.

مردان می توانند معده را پاک کنند، سم زدایی کنند، شکم آبجو را پاک کنند و به سلامت شکم دست یابند. زنان می توانند کاخ را گرم کنند، زیبایی، دیسمنوره را رد کنند، با پوست زرد تیره خداحافظی کنند.

توصیه های عملیاتی

1. نقش اصلی مغناطیس درمانی در رژیم سلامت گردن و کمر، سایت 8 زمان عمل را 30-15 دقیقه توصیه می کند. با توجه به وضعیت واقعی بیمار (ایستایی و تفاوت های فیزیکی) تنظیم شود. ② قبل از استفاده از عملیات پروب، توصیه می شود به صورت دستی محل مورد نیاز برای کارکردن محل را برای 5-10 دقیقه ماساژ سوراخ باز باز کنید تا بدن مشتری فرآیند تطبیق را داشته باشد تا به راحت ترین حالت دست یابد. ③ انجام پروژه های سلامت فیزیکی، با عملکرد مربوطه از روغن سلامت می تواند باشد.

این محصول متعلق به تجهیزات پزشکی نیست، از آن برای درمان بیماری استفاده نکنید!

اطلاعات محصول

دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه لاغری کویتیشن ۴ هندپیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *