نئو هیدرودرمی و فیرمینگ پویان تجهیز

8,500,000 تومان10,500,000 تومان

ارسال رایگان

ارسال رایگان همه سفارشات

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت کالا

گارانتی اصالت

توضیحات محصول

هیدرودرمی گالوانیک و دزن سال‌هاست که یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین درمان‌های پوستی هستند که برای آبرسانی و چربی‌زدایی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما خرید یک دستگاه مناسب با طول عمر و کیفیت عملکرد بالا یکی از دغدغه‌های تراپیست‌ها بوده و هست. شرکت پویان تجهیز این مشکل را به کلی حل کرده! دستگاه‌های هیدرودرمی و نئوهیدرودرمی پویان تجهیز با ۲۴ ماه گارانتی شرکتی بهترین با کیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند.

هیدرودرمی گالوانیک

هیدرودرمی گالوانیک که با نام علمی یونتوفروسیس نیز شناخته می‌شود ایمن‌ترین راه با بازدهی بسیار بالا برای آبرسانی پوست است. دستگاه هیدرودرمی پویان تجهیز در بخش گالوانیک به شما امکان آبرسانی عمقی و شدید پوست را می‌دهد که برای پوست‌های دهیدراته ضروری است.

افرادی که مصرف الکل و دخانیات دارند و نیز افرادی که در رژیم غذایی خود میوه، سبزیجات، مایعات و به ویژه آب را به حد کافی دریافت نمی‌کنند در خطر دهیدراتگی و کم‌آبی پوست هستند.

آیا هیدرودرمی گالوانیک ضرر یا عوارض جانبی دارد؟

استفاده از دستگاه هیدرودرمی در موارد خاصی منع دارد که جلوتر به آن خواهیم پرداخت. به جز این موارد که ذکر خواهد شد، در موارد دیگر استفاده از هیدرودرمی گالوانیک هیچ عوارضی ندارد.

دزن

بخش دیگر دستگاه‌های هیدرودرمی را دزن یا همان دزن کراستیشن تشکیل می‌دهد. بخش دزن برای پوست‌های خیلی چرب و به منظور چربی‌زدایی استفاده می‌شود. بر خلاف بخش گالوانیک که برای انجام کار به ژل آبرسان نیازمند است، هیچ ماده‌ی مصرفی خاصی به جز نرمال سالین در بخش دزن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در صورتی که بخش دزن را برای پوست‌های نرمال و خشک استفاده کنید امکان بروز خشکی و تبعات خشکی در پوست کلاینت بسیار بالاست.

های فرکانسی:

های فرکانسی مانند ماسک حرارتی، بعدها به دستگاه هیدرودرمی اضافه شد و مورد استفاده قرار گرفت. های‌فرکانسی برای ضدعفونی و هیدروفیل کردن سطح پوست استفاده می‌شود.

برخی های فرکانسی را با ژل‌های آبرسان استفاده می‌کنند که این مورد منعی ندارد و می‌تواند تا حدی آبرسانی را انجام دهد اما به خاطر داشته باشید آبرسانی با بخش گالوانیک بسیار شدید‌تر و عمیق‌تر از آبرسانی با های‌فرکانسی است.

ماسک حرارتی

ماسک حرارتی نیز برای لیفت پوست کاهش چین و چروک، افتادگی و پیری پوست استفاده می‌شود و روی دستگاه پویان تجهیز تعبیه شده.

نئوهیدرودرمی چیست؟

نئوهیدرودرمی نسل جدیدی از دستگاه‌های هیدرودرمی است که قابلیت فیرمینگ با میکروکارنت را به دستگاه خود اضافه کرده است. میکروکارنت یکی از شناخته شده‌ترین روش‌های لیفت پوست و کاهش چین و چروک‌ها با استفاده از تحریک کلاژن سازی است.

نئوهیدرودرمی پویان تجهیز شامل این موارد است:

  • گالوانیک
  • دزن
  • های فرکانسی
  • ماسک حرارتی
  • فیرمینگ با میکروکارنت

موارد منع استفاده از هیدرودرمی:

کنتراندیکاسیون‌های هیدرودرمی شامل:

می‌باشد.

پویان تجهیز

پویان تجهیز

اطلاعات محصول

دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نئو هیدرودرمی و فیرمینگ پویان تجهیز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *