ماسک سم زدا و محافظ پوست ام ای دی M.A.D

ماسک سم زدای ام ای دی

۲۴۰ گرم

ساخت کشور آمریکا

حاوی پپتایدهای سم زدا و محافظ

950,000 تومان3,950,000 تومان

ارسال رایگان

ارسال رایگان همه سفارشات

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت کالا

گارانتی اصالت

توضیحات محصول

امروزه محیط بیش از هر زمان دیگری به پوست آسیب می رساند. آلودگی، استرس و رژیم غذایی نامناسب باعث پیری زودرس می شود. پوست شما به یک سپر برای محافظت در برابر این متجاوزان محیطی نیاز دارد. با ماسک سم زدا و محافظ گیاهی غنی، از پوست خود محافظت و آن را تغذیه کنید تا ظاهری سالم داشته باشید.

این محصول فاقد پارابن و رنگ های شیمیایی است

ساخت کشور آمریکا

نحوه استفاده

پس از شستشوی صورت، این ماسک را روی صورت قرار دهید. از برخورد ماسک با چشم‌ها و سطوح مخاطی خودداری کنید. پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه ماسک را با آب ولرم بشویید. این ماسک پوست شما را در برابر آلودگی‌ها مصون می‌کند.

ترکیبات

پپتید دفاع از آلودگی – عملکرد پوست را برای کمک به حذف سموم و به حداقل رساندن اثرات مخرب استرس فیزیکی و احساسی بهبود می بخشد. همچنین از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند.ایزوفلاون های تقویت کننده سلولی- این ترکیبات آلی به کاهش تجزیه کلاژن و جلوگیری از تشکیل ترکیبات تهاجمی چربی در پوست کمک می کند. همچنین به بهبود تجزیه پوست به دلیل استرس محیطی کمک می کند.روغن دانه توت سیاه – سرشار از اسیدهای چرب، این روغن طبیعی به حفظ سلامت پوست و کاهش اثرات خشکی پوست آسیب دیده کمک می کند و درخشش جوان تری را ارائه می دهد. جزئیات مواد تشکیل دهنده عملCELLDETOX® -CELLDETOX® فرآیند سم زدایی سلولی را تقویت می کند: سطح پروتئین های اکسید شده و چربی های پراکسید شده را کاهش می دهد. CELLDETOX® با صاف کردن چشمگیر خطوط صورت و روشن کردن رنگ پوست، علائم قابل مشاهده سن را کاهش می دهد و درخشندگی طبیعی را به پوست مست و خسته باز می گرداند.Helioguard 365-A آماده لیپوزومی از اسیدهای آمینه شبیه مایکوسپورین از گیاه جلبک قرمز، Porphyra umbilicalis، که به طور طبیعی نور UV-A را جذب می کند. پوست به دو صورت پیر می شود: یکی کند و نرمال و دیگری پیری سریع ناشی از نور خورشید. ترکیبات غربالگری UV برای کاهش آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) در طبیعت تقریباً در همه جا وجود دارند. فعال ترین مواد طبیعی جذب کننده اشعه ماوراء بنفش، اسیدهای آمینه شبه مایکوسپورین (MAA) هستند که توسط جلبک ها، مرجان ها و زئوپلانکتون های خاص تولید می شوند. حداکثر جذب MAA در محدوده UVA و ضرایب جذب آنها مشابه ضد آفتاب های مصنوعی است. دو مطالعه آزمایشگاهی یک اثر محافظتی از DNA و خواص افزایش زنده ماندن MAA از جلبک قرمز Porphyra umbilicalis را نشان دادند. یک مطالعه انسانی نشان داد که یک کرم حاوی MAA به طور موثر از پوست در برابر اکسیداسیون لیپید ناشی از UVA محافظت می کند. عناصرآب، پروپاندیول، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، کائولن، اکسید روی، دی اکسید تیتانیوم، الکل ستیل، استئارات PEG-40، موم زنبور عسل، گلیسریل استئارات، روغن Persea gratissima (آووکادو)، Prunus amygdalus dulciatel0,AEG استرهای موم جوجوبا PEG-120، کره دانه Astrocaryum murumuru (نخل)، کره دانه Theobroma grandiflora (Cupuaçu)، روغن هسته Runus armeniaca (زردآلو)، روغن دانه Fragaria ananassa (توت فرنگی)، Ribes nigrum (Black) روغن دانه سیاه دانه (Elderberry)، عصاره ریشه صمغ گون، عصاره هیدرولیز شده Candida saitoana، عصاره تخمیر لاکتوباسیلوس/Arundinaria gigantea، عصاره پالمیتول هگزاپپتید-26، عصاره Porphyra umbilicalis، عصاره Camellia sinensis (Camelia sinensis macroruspronit) عصاره میوه، عصاره پوست Phellodendron amurense، توکوفریل استات، صمغ زانتان، الکل نخل، لسیتین، فیتوستریل کانولات، سدیم لاکتات، لسیتین، دی سدیم EDTA، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول

 

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

کشور سازنده

ایالات متحده آمریکا

حجم

240 گرم

دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک سم زدا و محافظ پوست ام ای دی M.A.D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *