مقالات

فروش انواع دستگاه پلاسماجت

انواع دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

رابوطب تنها نمایندگی فروش دستگاه های پلاسما جت در ایران، انواع پلاسما جت شامل پلاسما گرم، سرد و FEDBD را ارائه می دهد. خرید دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر) با توجه به مزایا و کاریردهای گسترده ای که در حوزه زیبایی و لیفتینگ دارد، از جمله دغدغه های کلینیک ها و پزشکان زیبایی است.

معرفی و توضیحات مشخصات فنی دستگاه پلاسماپن

نام پلاسما جت در دستگاه های مشابه فقط جهت برند و نام تجاری استفاده شده است و این مسئله به معنای پلاسما جت بودن این دستگاه نیست. در حقیقت پلاسما جت یک نوعی از پلاسما می باشد که در نتیجه برانگیخته شدن جریانی از گاز در حال عبور از نازل مانند هلیوم، آرگون یا گازهای دیگر بوجود می آید و بصورت جت پلاسمایی از نوک نازل بیرون می آید.
تکنولوژی بکار رفته در ساخت دستگاه پلاسمای اسپارک مشابه نمونه های ایتالیایی بوده و از اختلاف پتانسیل AC برای ایجاد پلاسما استفاده می کند.

این تکنولوژی باعث میشود هنگام ایجاد آرک پلاسما بر روی پوست نیازی به سیم ارت و یا اتصال به بدن نباشد در نتیجه در زیر نقاط حساسی مانند پلک جریان الکتریکی ایجاد نمی شود و در نتیجه ایمنی استفاده از پلاسمای اسپارک بسیار بیشتر از نمونه هایی است که زیر پوست جریان ایجاد می کند.

جهت انجام درمان هایی مانند بلفارو و در مواردی ایجاد پلاسما در نواحی حساس مانند سطح داخلی پلک، داشتن مینیموم پلاسما بسیار مهم است که دستگاه های مشابه مینیموم لازم را جهت این امر ندارند و لازم به ذکر است که ماکسیموم پلاسما فقط جهت برداشتن خال مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از پلاسمای پر قدرت تا ۸۰۰ میکرون عمق نفوذ بر روی نقاط حساسی مانند پلک، بیمار را دچار PIH و اسکار های سطحی می کند.

تکنولوژی بکار رفته در دستگاه پلاسمای اسپارک بگونه ای است که در صورت برخورد نوک الکترود با سطح پوست، دستگاه به صورت خودکار جریان پلاسما را قطع می کند

پلاسما حالت چهارم ماده است

به دلیل رفتار های خاصی که گاز یونیزه شده (پلاسما) از خود نشان می دهد، آن را حالت چهارم ماده در نظر می گیرند. هر گاه گازی به اندازه کافی گرم شود و یا در معرض یک میدان الکتریکی قوی قرار گیرد، اتم های آن برانگیخته می شوند و الکترونها با انرژی جنبشی بالایی شتاب می­گیرند و با اتم­ها و مولکول­های گاز برخورد می­کند و الکترون های بیشتری آزاد می­گردد که باعث یونیزاسیون و ایجاد پلاسما می شود.

حالت های ماده دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

حالت های ماده

پلاسما انواع مختلفی دارد که با توجه به نحوه قرار گیری الکترود ها، شدت انرژی پتانسیل الکتریکی و شرایط  محیطی که پلاسما تشکیل می شود می توان انواع مختلف پلاسما را ایجاد نمود. در پلاسما اتمها به حالت برانگیخته قرار دارند و الکترونهای آزاد، گونه های فعال و یونهای فراوانی در محیط پلاسما وجود دارند که این عوامل سبب شده اند که پلاسما کاربرد های فراوانی در علم پزشکی داشته باشد و تاکنون انواع مختلف پلاسما برای کاربرد های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است، که موارد زیر را شامل می شود:

  1. پلاسمای اسپارک یا پلاسماجت گرم (Spark Plasma)
  2. پلاسما جت سرد (Cold Plasma Jet)
  3. پلاسما جت FEDBD (Floating Electrode Dielectric Barrier Discharge)

انواع کاربرد های پزشکی دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

جوانسازی پوست Spark Plasma, Cold Plasma jet, FEDBD
ترمیم زخم های مزمن Cold plasma jet, FEDBD
انعقاد خون Spark Plasma, Cold Plasma jet, FEDBD
از بین بردن عوامل عفونت Spark Plasma, Cold Plasma jet, FEDBD
از بین بردن سلول های سرطانی Cold plasma jet
سفید کردن دندان Cold plasma jet
ترمیم دندان Cold plasma jet
ایمپلنت Spark Plasma

دستگاه پلاسمای اسپارک یا پلاسمای گرم (Spark Plasma)

پلاسمای اسپارک، جریانی از الکترونها و گاز یونیزه شده است که در نتیجه ایجاد شکل خاصی از اختلاف پتانسیل بالا بین الکترود و سطح پوست ایجاد می شود. علیرغم بالا بودن دمای این نوع پلاسما، با توجه به اینکه به صورت کاملا کنترل شده توسط دستگاه ایجاد می شود تنها باعث ایجاد میکروبرن (micro burn) روی سطح پوست شده که به لایه های زیرین پوست نفوذ نمی کند و کاربردهای فراوانی در جوانسازی پوست و زیبایی دارد.

با تولید جریان پلاسما بر روی بافت های بیولوژیکی شروع کننده یک سری واکنش های مخصوص انعکاسی است. با بهره گیری از جریان پلاسمایی می توانیم به لایه برداری های بسیار کاربردی و موثر پوست دست پیدا کنیم. نتایج دستگاه پلاسما اسپارک بلافاصله بعد از اولین جلسه درمان و همچنین در حین درمان قابل مشاهده است، همچنین حداکثر نتیجه درمان  سه روز و نهایتا تا یک هفته بعد از فرایند پلاسما تراپی مشهود خواهد بود.

مکانیسم اثر پلاسمای گرم

پلاسمای ایجاد شده بین الکترود و سطح پوست سبب ایجاد یک جریان الکترونی می شود. با توجه به مقاومت ذاتی سلول های بدن نسبت به عبور جریان، هنگامی که الکترونهای پرانرژی به سطح پوست برخورد میکنند سبب تبخیر سلولهایی می شود که پلاسمای ایجادشده به آنها برخورد می کند و درنتیحه سبب ایجاد Microburn می گردد. بدین ترتیب انرژی وارد شده به سطح پوست به لایه های زیرین انتقال پیدا میکند و علاوه بر ایجاد لیفت در لایه های زیرین پوست، سلول های جدید برای ترمیم Microburn تولید می شوند که موجب جوان سازی پوست در ناحیه ای می شود که تحت تاثیر پلاسما قرار گرفته است.

در صورتی که انرژی ایجاد شده توسط پلاسمای اسپارک را در یک نقطه از سطح پوست متمرکز کنیم می توان از آن جهت برداشتن خال و ضایعات پوستی استفاده کرد. با توجه به اینکه حین این فرایند هوای موجود بین الکترود و سطح پوست تبدیل به پلاسما شده و یونیزه می گردد، بنابراین زخم ایجاد شده حین برداشتن خال یا ضایعات پوستی نسبت به روش های دیگر سریع تر ترمیم می شود و با توجه به اینکه این فرایند در سطح پوست اتفاق می افتد و به لایه های زیرین نفوذ نمی کند، در نتیجه نسبت به سایر روشها محل زخم (scar) کمتری به جای می گذارد.

کاربردهای دستگاه پلاسمای گرم

با گذشت هر روز به کاربردهای پلاسماتراپی اضافه میشود از جمله لیفت و فرمدهی بینی توسط پلاسما که نتایج فوق العاده ای داشته است

همچنین ترکیب ابن روش با روش های دیگر نتایج 100% برای شما رقم میزند

بلفاروپلاستی بدون جراحی (Non-surgical Blepharoplasty)

بلفاروپلاستی بدون جراحی توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

بلفاروپلاستی بدون جراحی

در این فرایند میکرو برن های ایجاد شده سبب تصعید شدن سلول های پوست پلک شده و باعث لیفت شدن و جوانسازی پوست می شود.

از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست (Wrinkle Removal and Skin Rejuvenation)

از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست

جهت از بین بردن چین و چروک، خط پیشانی و خط لبخند می توان میکرو برن ها را در اطراف فرورفتگی های پوست ایجاد نمود که در این حالت لیفت شدن پوست و از بین رفتن چروک ها بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.

برداشتن خال، آنژیوم و ضایعات (میخچه، زگیل و…) (Mole removal)

برداشتن خال، آنژیوم و ضایعات توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

برداشتن خال، آنژیوم و ضایعات

متمرکز کردن اسپارک ایجاد شده توسط دستگاه پلکسر بر روی ضایعه سبب تصعید بافت مورد نظر و از بین رفتن آن می شود. پوست هم سطح پس از فرایند پلاسما تراپی در ناحیه مورد نظر تشکیل می شود و اسکار به جای نمی گذارد.

لیفتینگ و جمع کردن پوست (Skin tightening)

لیفتینگ و جمع کردن پوست توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

لیفتینگ و جمع کردن پوست

با استفاده از اپلیکاتورها و سیم اِرت تعبیه شده برای لیفتینگ در دستگاه پلکسر، انرژی ایجاد شده توسط پلاسما به اپیدرم هدایت می شود و سبب لیفت و جوانسازی پوست می شود.

از بین بردن جای زخم ، بخیه و ترک های چاقی (Removal of striae – stretch mark and Scar Attenuation)

از بین بردن جای زخم ، بخیه و ترک های چاقی توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

از بین بردن جای زخم ، بخیه و ترک های چاقی

عملکرد پلاسمای اسپارک ایجاد شده روی پوست دفرمه شده سبب همسطح شدن جای زخم با بخش های طبیعی پوست می شوند و پوست جدید بوجود آمده حاصل از لایه برداری پس از پلاسما تراپی سبب بهبود ظاهر پوست می شود.

ناپدید کردن رگ های پوستی حاصل از واریس (Removal of Telangiectasia)

ناپدید کردن رگ های پوستی حاصل از واریس توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

ناپدید کردن رگ های پوستی حاصل از واریس

توسط جریان پلاسمای ایجاد شده روی سطح پوست، رگهای قابل رویت، ناپدید می شوند و عمل افزایش شاخه های رگ متوقف می شود.

از بین بردن جای جوش، کورک و آکنه (Removing Acne Scars)

از بین بردن جای جوش، کورک و آکنه توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

از بین بردن جای جوش، کورک و آکنه

با توجه به سطحی بودن فرایند پلاسما تراپی می توان بدون بجای گذاشتن جای زخم نسبت به از بین بردن سریع جوش های فعال کورک و آکنه اقدام کرد.

کمک به پاک کردن تاتو و میکروپیگمنتیشن  (Tattoo Removal)

کمک به پاک کردن تاتو توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

کمک به پاک کردن تاتو

فرایند لایه برداری سطحی با استفاده از پلاسما و دستگاه پلکسر سبب کمرنگ کردن و حتی پاک کردن پیگمنت های سطحی می شود.

برداشتن بافت لثه برای زیبایی و ایمپلنت (Gum Tissue ablation)

برداشتن بافت لثه برای زیبایی و ایمپلنت توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

برداشتن بافت لثه برای زیبایی و ایمپلنت

فرایند تصعید سلولهای بافت لثه در اثر پلاسمای اسپارک می تواند به منظور برداشتن بافت اضافی لثه برای کاربرد های زیبایی دندان پزشکی و همچنین به منظور برداشتن لثه از روی پایه های ایمپلنت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

لیفت بینی توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

با گذشت هر روز به کاربردهای پلاسماتراپی اضافه میشود از جمله لیفت و فرمدهی بینی توسط پلاسما که نتایج فوق العاده ای داشته است.

همچنین ترکیب ابن روش با روش های دیگر نتایج 100% برای شما رقم میزند.

مزایای پلاسما جت (دستگاه پلکسر) گرم

  • پلاسما تراپی روش به نسبت سریعی است.
  • بعد از عمل به استراحت نیاز نیست و دوره نقاهت ندارد.
  • تعداد جلسات به شدت چروکها و سن فرد بستگی دارد. در افرادی که چروکهای ظریفی دارند یک جلسه پلاسما تراپی کافی است ولی افرادی که چروکهای شدید دارند ممکن است به ۳ جلسه درمانی احتیاج داشته باشند. فواصل جلسات معمولا یک ماه است.
  • پلاسما تراپی تقریبا موردی برای عدم مصرف ندارد مگر اینکه محل مورد درمان عفونت یا التهاب داشته باشد که باید مدتی درمان را به تاخیر انداخت.
  • پلاسما تراپی را می توان برای همه چروکهای صورت به کار برد. چروکهای پاکلاغی کنار چشم یا چروکهای دور دهان از موارد مصرف دیگر پلاسما تراپی است که نتیجه فوق العاده ای به دنبال دارد. چروکهای دور دهان معمولا به چند جلسه درمانی احتیاج دارد. چروکهای معمول صورت هم به پلاسما تراپی بسیار عالی جواب می دهد.
  • پلاسما تراپی تقریبا هیچ عارضه ای ندارد. تورم و micro burn بعد از عمل که حدود سه روز تا یک هفته باقی می ماند از عوارض معمول این عمل حساب میشود.
  • این روش درمانی در همه افرادی که می خواهند چروکهای زیر چشمشان را درمان کنند مفید است. افرادی که سن بیشتری دارند یا چروکهای عمیقی دارند( مانند افرادی که سیگار میکشند) به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند. این روش برای کسانی که به هر دلیل امکان انجام جراحی را ندارند مفید است. مسلماً این که این عمل در مطب یا کلینیک و به صورت سرپایی و با بیحسی موضعی انجام می شود مزیت مهمی به حساب می آید.
  • بلفاروپلاستی بدون جراحی، تکنیک کاملا جدید و به روز اروپا است که در آن از تیغ یا لیزر برای برش استفاده نمی شود در واقع برشی داده نمیشود بلکه از پلاسما برای انجام این کار استفاده میشود و همچنین نیازی به بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی (تزریقی) نیست بلکه از کرم بیحسی برای این روش استفاده می شود.
  • در این روش از تیغ و برش جهت برداشتن پوست یا چربی پلک استفاده نمی شود، بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست تصعید می شود ( مستقیما از جامد به گاز تبدیل می شود) و این مساله باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست می گردد.
  • نتیجه فرایند پلاسما تراپی بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود.
  • نتیجه پلاسما تراپی کاملاً بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست دارد. معمولا بین ۳-۱ جلسه درمانی لازم است. بسیاری از بیماران طی ۱ جلسه بهبود کامل دارند ولی در تعدادی از بیماران جلسات تکمیلی دوم یا سوم لازم است. در صورت نیاز به جلسه درمانی دوم یا سوم، فواصل جلسات یک ماه است.
  • در این روش نقاط ریز با فاصله کم برروی پوست ایجاد می شود که باعث تصعید لایه سطحی بدون آسیب به لایه بازال می گردد بنابراین بعد از عمل micro burn بر روی پلک وجود دارند که طی ۳-۷ روز میریزند و پلک به حالت طبیعی برمی گردد. مهمتر اینکه طی این عمل هیچ خونریزی اتفاق نمی افتد و پلک از نظر عملکرد بعد از عمل کاملاً طبیعی عمل می کند.
  • روشی غیر تهاجمی بوده و بدون خونریزی و بدون بیهوشی و اسکار می باشد.
  • مزیت دیگر این روش درمانی در این است که هیچ ماده شیمیایی وارد بدن بیمار نمی شود.
  • ایمن بودن این روش برای اپراتور و بیمار و قابلیت استفاده در نقاط حساس بدن
  • پایین بودن قیمت دستگاه

مشخصات فنی دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر) گرم

توان دستگاه 6 وات
ولتاژ ورودی 220 ولت
ولتاژ خروجی تا 3 کیلو ولت
فرکانس 8 کیلو هرتز
عمق نفوذ پلاسما 200  تا 800 میکرون

دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر) سرد

دستگاه پلاسما جت سرد و پلاسمای FEDBD انواعی از پلاسمای سرد هستند که تاکنون برای کاربرد های پزشکی پلاسما مورد استفاده قرار گرفته اند. پلاسماجت سرد در نتیجه ی اعمال اختلاف پتانسیل الکتریکی به جریان گاز بی اثر مانند هلیوم که در حال عبور از نازل پلاسماجت است، تشکیل می شود. پلاسمای FEDBD نیاز به جریان گاز ندارد و در نتیجه ی اعمال اختلاف پتانسیل الکتریکی به الکترودی که توسط یک لایه دی الکتریک پوشانده شده است، بین سطح دی الکتریک و سطح پوست ایجاد می شود. از آنجایی که دمای پلاسمای ایجاد شده در پلاسماجت و پلاسمای FEDBD در حدود دمای اتاق است (25-35 درجه)  و نسبت به سایر انواع پلاسما، افزایش دمایی ندارد  به آن پلاسمای سرد گفته می شود.

کاربرد ها و مکانیسم پلاسما جت سرد

از بین بردن جوش های فعال (Acne Removal)

از بین بردن جوش های فعال توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

از بین بردن جوش های فعال

پلاسمای سرد روی سطح جوش فعال تابانیده می شود و علاوه بر نابودی میکروارگانیسم های ایجاد کننده آکنه، سبب تسریع فرایند کاهش التهاب پوست می گردد و  جوش های فعال را کاملا از بین می برد.

افزایش نفوذ پذیری پوست  (Increase Skin Permeability)

یکی از کاربرد های پلاسمای سرد در دستگاه پلکسر تغییر خصوصیات سطح می باشد. در اثر برخورد گونه های فعال پلاسما با سطح پوست، انرژی سطح افزایش یافته و فاصله سلولها از هم بیشتر می گردد و همچنین سبب هیدروفیل شدن سطح می گردد. در این شرایط نفوذ پذیری پوست افزایش یافته و مواد هیدروفیل و ماکرومولکولها می توانند به راحتی جذب پوست گردند.

سفید کردن دندان (Tooth Bleaching)

سفید کردن دندان توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

سفید کردن دندان

در این فرایند از پلاسماجت سرد استفاده می شود و سبب افزایش فعالیت پراکسید هیدروژن موجود در ژل سفید کننده دندان می گردد. جرم های سطح مینای دندان کاملا از بین می روند و مدت زمان انجام فرایند نسبت به روش های دیگر بسیار پایین تر است. در نمودار مقابل تفاوت استفاده از ژل پراکسید هیدروژن و ترکیب آن با پلاسما نشان داده شده است:

ترمیم زخم (Wound Healing)

ترمیم زخم توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

ترمیم زخم

یونها و گونه های فعال موجود در پلاسما در اثر برخورد با سطح زخم علاوه بر نابود سازی میکروارگانیسم ها و عوامل عفونت، سبب تسریع فرایند بهبود زخم می شود که در بهبود سریع برشهای ایجاد شده در روند جراحی و همچنین بهبود زخم های مزمن مانند زخم دیابتی، سوختگی، زخم های عفونی و آفت دهان کاربرد های بسیاری دارد. در مقالات متعدد علمی مکانیسم این فرایند شرح داده شده است.

از بین بردن میکروارگانیسم ها و قارچهای پوستی (Inactivation of Micro Organisms)

از بین بردن میکروارگانیسم ها و قارچهای پوستی توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

از بین بردن میکروارگانیسم ها و قارچهای پوستی

به دلیل تفاوت جنس دیواره میکروارگانیسم ها با سلولهای بدن انسان، یونهای موجود در پلاسما سبب تخریب دیواره میکروارگانیسم ها می شود ولی روی سلولهای انسان تاثیر مخرب نمی گذارد.

انعقاد خون (Blood Coagulation)

انعقاد خون توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

انعقاد خون

با استفاده از پلاسماجت سرد می توان به انعقاد خونی موثر بدون هیچ گونه اثر حرارتی دست یافت و به دلیل غیر حرارتی بودن این روش، هیچ سوختگی در بافت ایجاد نمی شود. پلاسما در اثر برخورد با محیط مایع مانند خون، سبب انجام واکنشهایی می شود که منجر به تغییر pH  در سطح مولکولی شده و با مکانیسم های مختلفی سبب انعقاد سریع خون می گردد.

از بین بردن سلولهای سرطانی (Elimination of Cancer Cells)

از بین بردن سلولهای سرطانی توسط دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر)

از بین بردن سلولهای سرطانی

سلولهای سرطانی سطحی مانند سرطان پوست که می توانند توسط دستگاه پلکسر سرد تحت تابش قرار گیرند، پس از درمان با پلاسمای سرد، رشدشان متوقف می شود و از بین می روند. تحقیقات مختلف نشان داده اند که یونهای مختلف موجود در پلاسما مانند گونه های فعال اکسیژن سبب القای آپاپتوز به سلولهای سرطانی می شوند.

مشخصات فنی دستگاه پلاسما جت سرد

توان دستگاه 12 وات
ولتاژ ورودی 220 ولت
ولتاژ خروجی تا 6 کیلو ولت
فرکانس تا 10 کیلو هرتز
عمق نفوذ پلاسما 300 میکرون تا 1 میلی متر قابل تنظیم

56 دیدگاه در “فروش انواع دستگاه پلاسماجت

  1. دکتر سلامی گفت:

    بسیار ممنون از توضیحات کامل شما !
    جهت دیدن دستگاه کجا باید خدمتتان برسم

    1. soheil گفت:

      آدرس در وبسایت هست جناب دکتر در خدمت هستیم تماس بگیرید

  2. پيري گفت:

    بسيار مفيد بود ممنون

    1. شایان فر گفت:

      سلام
      قیمت‌دستگاه چنده؟

  3. مریم گفت:

    من انجام دادم برای بینی عالی بود

  4. مسعود گفت:

    بسیار عالی

  5. محبی گفت:

    سلام.میشه این دستگاه خودمون بخریم یاد بگیریم برای خودمون تو خونه استفاده کنیم؟؟ برای چین و چروک مثلا..

    1. سینا علیشاهی گفت:

      خیر

  6. حمیدی گفت:

    سلام
    افراد عادی میتونن این دستگاه رو بخرن و استفاده کنن یا استفاده از اون نیاز به تخصص داره؟

    1. soheil گفت:

      نیاز به تخصص داره

  7. رامش گفت:

    سلام وقت بخیر ایا دست دوم دستگاه هم برای فروش دارید ؟

    1. soheil گفت:

      سلام تماس بگیرید لطفا
      09123792871

  8. سمیرا گفت:

    با سلام آیا این روش برای چروکهای کلاغی و زیر چشم نیز کاربرد دارد

    1. سینا علیشاهی گفت:

      بله البته از دستگاه باید مطمعن باشید چون معمولا لک PIH ایجاد میکنند

  9. S گفت:

    سلام کلاس آموزشی یا دوره برای کار با دستگاه ندارین؟

    1. سینا علیشاهی گفت:

      در صورت خرید آموزش رایگان خصوصی هم دریافت میکنید

  10. محمد گفت:

    هیچ اموزشی برای استفاده از این دستگاه ها نیست ؟
    که مثلا دوره ببینی زیر نظر یک پزشک کار کنی کسب درامد داشته باشه؟

    1. سینا علیشاهی گفت:

      با سلام دوره ی جداگانه که در حال حاضر نداریم ولی در صورت خرید آموزش رایگان خصوصی در پکیج فروش ما هست

  11. افروز گفت:

    سلام..حتما کسی ک این دستگاه و خریداری میکنه باید پزشک باشه؟؟
    یا ن با کلاس رفتن و عنوان ورکشاپ میشه یاد گرفت و انجام داد و نیاز ب مدرک پزشکی نیس؟

    1. سینا علیشاهی گفت:

      حتما نیاز به پزشک بودن نیست میتوانید به عنوان دستیار پزشک از دستگاه استفاده کنید
      بسیاری از سالن ها هم از دستگاه استفاده میکنند
      در صورت خرید هم شرکت به شما آموزش رایگان ارایه میکند

      1. پری گفت:

        سلام
        اسم این دستگاه دقیقا چه اسمی داره و قیمتش چنده؟
        عکس کاملی از دستگاه نیست؟

  12. فرزانه گفت:

    سلام برای یاد گیری تخصصش فرد عادی باشی موردی نداره یا حتما باید پزشک باشی ؟

  13. دکتر ساعدی گفت:

    سلام من شنیدم که نوع سرد و گرم الکیه و کلک تجاری این موضوع واقعا چقدر درسته؟

    1. ادمین گفت:

      سلام خیر الکی نیست میتونید حتی به انگلیسی تحقیق کنید cold plasma
      و متاسفانه برخی افراد از روی کمبود اطلاعات این حرف هارو میزنند
      ولی پلاسمای سرد بیشتر جنبه ی پزشکی داره
      اگر کسی برای استفاده در امور زیبایی به دستگاهی نیاز داشته باشه همون پلاسمای گرم توصیه میشه نه سرد
      برای اطلاعات بیشتر هم تماس بگیرید ممنون
      09123792871

  14. مهدیس زمردیان گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم دوره ای برگزار میشه توی ایران یا جای دیگه که بشه مجوز کار با پلاسما جتو گرفت؟
    اگر مدرک یا دوره ای هست لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. ادمین گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
      09123792871

  15. سیمین شریعتی گفت:

    سلام ، نوع سرد که گفتید جنبه زیبایی داره ، میشه توی سالن های زیبایی استفاده کرد؟
    و ایا دوره آموزشی هست؟
    مجوز کار چطور باید گرفت؟

    1. سینا علیشاهی گفت:

      ببینید نوع سرد بیشتر جنبه ی پزشکی داره
      گرم بیشتر زیبایی هست
      دوره آموزشی داره
      مجوز برای پلاسما در ایران تعریف نشده

  16. زهرا گفت:

    سلام،جدیدا تبلیعات روی پلاسما پلکسر هست،آیا همون دستگاهه؟و اینکه برخی همکاران مدعی استفاده از آنزیم برای کوچک کردن بینی با پلاسما هستند،آیا واقعیت داره؟

    1. سینا علیشاهی گفت:

      ببینید پلکسر یک دستگاه ایتالیایی هست مدل هایی که به صورت قلمی در بازار عرضه میشه نه پلکسر هستند نه پلاسما تکنولوژیشون اراف هست که ممکنه بیمار دچار PIH بشه دستگاه های قلمی به عنوان های مختلف از جمله بیوتی پن مانستر پن پلاسماپن دلفینی فروخته میشن که همه ی انها مخصوص خالبرداری هستند

  17. شیرین گفت:

    سلام من خیلی دوست دارم یاد بگیرم و هر دوره ای نیاز باشه به صورت قانونی بگذرونم . منتهی منوط به اینکه من دانشجوی روانشناسی هستم و دیپلم تجربی ندارم . یعنی نمیتوانم تو رشته های پزشکی و پیرا پزشکی شرکت کنم . آیا راه دیگه ای هست که بشه این کار رو آموزش دید و انجام داد ؟! ممنون از همه زحماتتون دوست بزرگوار

    1. سینا علیشاهی گفت:

      برای این روش در ایران هنوز قانونی تعریف نشده به همین خاطر هم سالن های زیبایی هم کلینیک ها از این روش استفاده میکنند

  18. امیر گفت:

    سلام این دستگاه رو از کجا باید خریداری کرد و قیمتش چنده ایا میشه استفاده شخصی کردیا کار تخصصی هستش ممنون

    1. سینا علیشاهی گفت:

      جهت خرید میتوانید با شماره های
      09123792871
      02166964648-9
      تماس بگیرید

  19. محمد گفت:

    سلام ببخشید
    میتونید بفرمایید که دروره آموزشی یا مدرک یادگیری کار با دستگاه وجود داره که بتونی به صورت رسمی از این دستگاه استفاده شود

    1. سینا علیشاهی گفت:

      خیر هنوز مدرکی به این عنوان جهت پلاسماتراپی ارایه نمیشه ولی دوره آموزشی زیاد هست

  20. فریده معتمدی گفت:

    سلام آیا دستگاه هایی ک در سالن ها استفاده میشه رو شما هم دارید وایا با اون ها هم میشه به همین نتیجه خرید برای استفاده شخصی میخام واگر دارید از کجا وچگونه خرید کنم ب همراه اموزش

    1. سینا علیشاهی گفت:

      جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
      09123792871

  21. m. m گفت:

    سلام. دقدقه به این صورت نوشته میشه
    “دغدغه”

    1. سهیل بنیادی گفت:

      سلام
      مرسی از توجه‌تون
      اصلاح شد.

  22. بیتا گفت:

    سلام‌ من ایران زندگی نمیکنم تو تحقیقاتم برای خرید دستگاه به سایت شما رسیدم، چند روز بیش اینجا نمایشگاه تجهیزات پزشکی برگزار شد و چند مدل دستگاه پلاسما هم اینجا دیدم ولی تبلیغاتشون گیج کننده بود مثلا دستگاهی معرفی شده بود که با اسکن کردن پوست درمان رو انجام میداد و گرونترین بود.
    برای تحقیقات روی پوست خودم هم انجام دادم دو برند از پلاسما پن که برای پلک مفید بودن روی بینی اصلا عمل نکرد و روی استرچ مارک سینه PIH ایجاد کرد. برند شما رو اینجا مشاهده نکردم و بسیار مایل به خرید هستم ولی قوانینی در انگلستان است که بیمه دستگاههایی که از کشورهای دیگه خریداری میشه را پوشش نمیده. آیا راهی وجود داره که من بتونم این دستگاه رو خریداری کنم؟ ممنون

    1. سینا علیشاهی گفت:

      با سلام
      علت ایجاد PIH روی سطح پوست قدرت برداشت بالای دستگاه هست که متاسفانه کمپانی هایی هستند که به این مسئله توجه نمیکنند
      دستگاه پلاسما نیک اما برداشت سطحی بسیار بسیار پایینی دارد در نتیجه شما میتوانید میکروبرن های بیشستری ایجاد کنید به دلیل ظرافت بسیار بالای میکروبرنها و درنتیجه لیفت بیشتری داشته باشید
      دستگاه ما دارای CE ISO GS سوییس میباشد و شاید برای بیمه آن در انگلستان هم بتوانید اقدام کنید
      جهت اطلاعات بیشتر هم میتوانید در واتساپ تماس بگیرید
      09123792871

  23. حنا گفت:

    سلام عذرمیخام فرق دستگاه شما و دستگاه های موجود در بازار چی هست؟ با توجه به اینکه قیمت دستگاه شما خیلی بالاتر هست یه دستگاه هایی من توی سالن ها دیدم که شبیه قلم هستش .

  24. رویا گفت:

    سلام ببخشیددوست به ارایشگاهی رفتم یه دستکاه دیگه ای نشون داداصلاسیم ندلشت شبیه خودکاربودگفت این پلکسرپلاسماجته برای فرم دهی صورت وبینی سه جلسه ب نتیجه میرسیددوستم فرندهی بینی انجام دادولی یک درصدهم فرق نکردایاپلاسماجتهافرق میکنن

  25. ندا گفت:

    سلام از کجا بفهمیم دستگاهی که دکتر استفاده میکنه برای پلاسما بینی مناسبه. هم بلحاظ نتیجه هم اینکه لک نندازه. کدوم دستگاه بهتر هست برای ااینکار

  26. نسرین گفت:

    سلام ابن دیتگاه برای کار در آرایشگاه مناسب است لطفا قیمتش را نیز بگویید ممنون

  27. سلطانی گفت:

    سلام وقت بخیر قیمت دستگاه چند هست؟

  28. پری گفت:

    سلام
    این دستگاه دقیقا چه اسمی داره؟
    قیمت؟
    و اینکه عکس کامل دستگاه لطفا

  29. مهسا گفت:

    سلام. من امروز پلاسما جت انجام دادم ولی تو همه سایت ها جاش دون دون قهوه ای ولی برای من دون دون سفیده. فرقش چیه؟ کدوم بهتره.؟
    برای افتادگی پلک رفتم

  30. نیکبخت گفت:

    من دستگاه پلاسماج جت فیوژن کلین دو حالت ازن و فریک داره همون گرم و سرد هست؟

  31. سدنا صدقی گفت:

    عکس سه تا دستگاه اینجا هست کدومشون برای از بین بردن استرچ مارک سینه و چروک گردن و خط اخم مناسبتره و نتیجه بهتری میده؟ برای کار در سالن زیبایی و مطب کدومشون بهتره اگر برای مواردی که بالا گفتم بخوایم؟
    دستگاه های کوچیکتری ک تو همین سایت گذاشتین (همون قلمی ها) چه تفاوتی با دستگاهی ک عکسشو بالاتر گذاشتین داره؟ منظورم ب لحاظ نتايجشون روی پوست هست.
    نتايج دائمی هستن یا موقت؟

  32. راضیه گفت:

    سلام وقتتون بخیر دستگاهی که هردوولتاژ پلاسمای سردوگرم رو همزمان داشته باشه موجوددارید؟یاجداهیتن

  33. شری گفت:

    سلام قیمت دستگاه پلاسماجت چقده؟؟

  34. faezeh.heiidarii گفت:

    سلام جناب علیشاهی من دستگاه دوش پلاسمایی رو خریدم چندتا سوال دارم که متاسفانه ادمین واتساپ پاسخگو نبودن
    گفتم بیام از خودتون بپرسم، میشه خواهش کنم همه رو جواب بدید؟
    ۱: برای پلاسمای سرد فرمودید برای انعقاد خون خوبه ولی خودتون فرموده بودید روی سطح خیس نباید استفاده شه، خون که خیسه. وقتی یه زخمی خونش بند نمیاد باید چجوری از پلاسمای سرد استفاده کرد؟

    ۲: برای پلاسمای سرد روی صورت و سطحی از پوست که مو داره میشه استفاده کرد؟ اگه مو داشته باشه باعث سوختگی پوست نمیشه؟

    ۳:برای میکرونیدلینگ، میشه به این ترتیب عمل کرد؟
    اول بخور و بعد با درما اف پاکسازی کرد پوست رو و بعد با پلاسمای سرد پوست رو آماده کرد و بعد میکرونیدلینگ کرد و کوکتل استفاده کرد حین میکرونیدلینگ؟ و بعد از اتمام میکرونیدلینگ برای جذب مواد از آپشن جذب مواد درما اف استفاده کرد؟

    ۴: فرمودید پلاسمای سرد باعث کاهش چربی پوست میشه، این یعنی برای پوست های خشک و حساس نمیشه پلاسمای سرد استفاده کرد؟

    ۵: از پلاسمای سرد روی لب و دور چشم میشه استفاده کرد؟
    نقاط حساس مثل بیکینی چی؟ که بعدش بخوایم ماسک لایه بردار و روشن کننده استفاده کنیم به منظور افزایش اثر ماسک.

    ۶: چند مدتی یکبار برای هر پوستی میشه از پلاسمای سرد استفاده کرد؟

    ۷: برای درمان قطعی زخم دیابت باید چجوری از پلاسمای سرد استفاده کرد؟ چند مدتی یکبار؟ دستورالعمل دقیقش رو لطفا بفرمایید.

    ۸: استفاده از پلاسمای سرد محدودیت و ممنوعیتی نداره؟ و تداخلی با هیچ روش دیگه و دستگاه دیگه ای نداره در پاکسازی و جوانسازی؟

    ۹: من یه سرم جوانساز دارم که باید هرشب استفاده بشه، میتونم هرشب قبلش از پلاسمای سرد استفاده کنم؟

    ۱۰: بعد از استفاده از پلاسمای سرد چجوری برای مشتری بعد ضد عفونیش باید کرد؟ همینکه سطحش رو با الکل 70% تمیز کنیم کفایت میکنه؟ الکل کارایی سری دستگاه که در برخورد با پوست قرار میگیره رو کاهش نمیده یا بهش آسیب نمیزنه؟

  35. بهرامی گفت:

    سلام کدامیک از دستگاهها لک PIH ایجاد می‌کند.

    1. حمیدرضا پورکمالی گفت:

      سلام وقت بخیر لک PIH یا لک پسا التهابی (post inflammatory Hyperpigmentation) در اثر التهاب بلند مدت ایجاد میشه. دستگاه ها این لک رو ایجاد نمیکنن. التهاب اگر کنترل نشه این اتفاق میفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *